عماران کلیپ

در این وب سایت سخنرانی ها و کلیپ های نابی از حضرت امام خامنه ای و عماران رهبری مخصوصا استاد عباسی و استاد پناهیان و استاد رحیم پور ازغدی قرار میگیرد.

در این وب سایت سخنرانی ها و کلیپ های نابی از حضرت امام خامنه ای و عماران رهبری مخصوصا استاد عباسی و استاد پناهیان و استاد رحیم پور ازغدی قرار میگیرد.

عماران کلیپ
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

تحلیل سریال استراتژیک 24

دریافت فیلم نقد و بررسی سریال 24 : سریال ۲۴ از سال ۲۰۰۱  در 9 فصل ساخته شده و دارای 204 قسمت می‌باشد. این سریال توسط ۴ نفر کارگردانی شده است.

نقش اول این داستان «جک باور» در اداره ی  CTU(واحد ضد تروریستی) شاخه ای از سازمان CIA مشغول به کار است(که البته شاخه ای شبیه آن با نام دیگر در این سازمان وجود دارد) و هر فصل یک روز از زندگی او را، در حال مبارزه با یک نقشه ی تروریستی بزرگ نشان می‌دهد. هر قسمت از سریال، یک ساعت از روز جک پاور را نشان می‌دهد و در قسمت ۲۴، یک روز بحرانی جک پاور به پایان می‌رسد…

قطار سریال ۲۴  به صورت هم زمان ، روی دو ریل سیاست و امنیت حرکت می‌کند. ریل امنیت  که در دو مکان کاخ سفید و CTU(واحد ضد تروریست فدرال) تعریف می‌شود ،در نسبت با سیاست رقم می‌خورد.

۱۷ گزاره ی استراتژیک این سریال عبارت است از:

۱- تعریف و تبلیغ اتوکراسی به بهترین نحو ؛ شایسته سالاری فراقانونی که به آنارشی میل می‌کند با محوریت جک پاور .

۲- القاء وقوع حادثه ی تروریستی در ایالات متحده و امکان درگیری اتمی‌با کشورهای خاورمیانه در صورت روی کار آمدن رئیس جمهور سیاه پوست؛ با این رویکرد که بعد از روی کار آمدن اوباما چه اتفاقی در شرف وقوع است؟!

۳- القاء ضرورت حضور یک سیاه پوست در کاخ سفید ؛ در فصل اول این القاء با حضور پالمر در انتخابات وسر دادن شعار CHANGE توسط وی صورت می‌گیرد.

۴-  القاء تروریست بودن مسلمانان و تروریسم اسلامی؛ با معرفی ۵ شخصیت تروریست مسلمان در سریال.

و ….

نظرات  (۳)

با سلام تحلیل کلی من از سریال این است که هیچ مقامی مصون از اشتباه وخطاو خیانت نیست
با سلام تحلیل من از این سریال این است که مهمترین نکته ای که این سریال منتقل میکنه اینه مه هیچ مقامی مصون از اشتباه یا خیانت یا خطا نیست
پاسخ:
همون طور که گفتید به تحلیل فقط شما این طور است چون این سریال استراتژی سیاسی دولت ایالات متحده آمریکا را نشان میدهد .
اما هرکس اینو ببینه به نظر من اولین عقیدش این میشه  جک باور یه قهرمانه من که تا قبل از خوندن نقدش فکرم این بود نسبت بهش با اینکه باید بدونین اسم جک باور از یه جاسوس امریکایی گرفته شده که به ایران اومد به عنوان خبرنگار ودر مصاحبه با خانواده شهید فهمیده حسین را متهم به خودکشی کرد نه رشادت شهادت وایثار
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی